2014. március 3.

#Díj ♥


Köszönöm: Jennifer Styles

Szabályok:

- Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
- Írj 11 dolgot magadról!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Írj 11 kérdést!
- Küldd tovább 5 embernek!

11 dolog magamról! 

- Mindenen tudok nevetni.
-Imádom az epres Milkát.
-Vendéglátós suliba járok.
- Van egy öcsém. 
-Én vagyok a legmagasabb lány az osztályomban. ( 183cm^^)
-Kedven színem a Zöld.
-Kutyapárti vagyok. 
-Álmok építik a jövőm. 
-Nem szeretek könyvet olvasni, de a blogokért oda vagyok. 
-Le akarok fogyni, de nagyon.
-Átlagos ember vagyok, nagy álmokkal. 

11 válasz.

1. Hány blogod van?
2 ^^♥
2. Szereted a Kinder Tejszeletet?
Mondjuk :D

3. Tudsz valamilyen hangszeren játszani?
Nem, de nagyon szeretnék zongorázni. :)
  
4. Szereted az 1D-t? Ha igen ki a kedvenced?
Még jó :D Harold ♥
  
5. Szeretsz aludni?
Pihengetni ;)
6. Hanyadikos vagy?
kilenc.
7. Fontos számodra a divat?
Mondjuk, nem bújom orrba-szájba a divat oldalakat, de azért szeretek figyelmesen öltözködni :D
8. Mit csinálsz most?
Gépelek :D
9. Kedvenc filmed?
Elnök végveszélyben, Démonok között, stb.:D
10. Kedvenc gyerekkori mesefilm?
huh :D 101 Kiskutya, Hófehérke, Hamupipőke minden hercegnő :D Ariel :D
11. Mi inspirál az írásra?
Az hogy itt ki élhetem a vágyaim :D

11. Kérdés :D ( Nem tudom hogy ezekre válaszolnom kell vagy sem, mindegy :D)

Miért szereted az 1D-t? - Talán mert önmaguk, és nem megjátszott banda :D
Hány éves vagy most?- 15
Kedvenc helyed/országod? London ♥ California, LA♥
Minek szeretnél dolgozni felnőttkorodban? Pincér :) de minden álmom az is hogy modell lehessek - haha- . 
Kedvenc 1D tag? Harry
Van testvéred? Ha igen akkor mennyi? 1, öcsém :)
Mi inspirál arra, hogy blogot írj? Ki élhetem a fantáziám :)
Kedvenc színed? Zöld
Milyen nyelvet tanulsz? Angol 
Kedvenc tantárgyad? Angol :)
Példaképed? Miley Cyrus, Palvin Barbi :) Zoella S.:)

Ugyan ezek a kérdések :))♥

5 ember akiknek tovább küldöm :)♥


Köszönöm szépen, Nélkületek nem sikerülni ilyeneket kapnom♥
EszméletlenülboldogTiff,xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése